INICI

Comunicat ERTO treballadores del Casal

20 maig , 2020

L’Associació Cultural i Social Bac de Roda, entitat gestora del casal de Barri, s’ha vist obligada a presentar un ERTO amb data 1 de maig pel 70 % de la jornada de les tres persones contractades per a la gestió de l’equipament.

Aquesta situació ha estat provocada per la crisi sanitària del covid19 i el conseqüent tancament del Casal de Barri i de les seves activitats, i la reducció dels ingressos que aquestes generen. L’associació no pot assumir el pagament de les nòmines sense els ingressos esmentats, i la subvenció que atorga l’Ajuntament mitjançant un Conveni de Gestió Cívica només cobreix una part del total de les nòmines.

De moment, aquesta decisió ens permetrà garantir els drets de les treballadores i també podrem garantir, en el moment que es permeti la reobertura del centre, el servei mínim de dos matins de dilluns a divendres en horari de 10 a 13 h i totes les tardes de dilluns a divendres en horari de 16 a 21 h.

Preguem tingueu en compte que la jornada de treball de les tres persones de l’equip de gestió serà de 2 h 25’ diàries (30%) distribuïdes durant el dia en funció de les necessitats de gestió (evidentment, de moment, teletreballant), tot i que farem el màxim esforç per donar el servei i atendre qualsevol necessitat a la major brevetat.

Equip del Casal de Barri.

Comments are closed.