Si t’agrada escriure, compartir, emocionar o simplement escoltar, aquest és el teu espai. Vine a llegir la teva poesia!
Quan? Divendres 19 juny, 19h
Co-organitza: Miriam Vera (poetessa) i el Club de Lectura el Casal
Activitat gratuïta i amb refrigeri de cloenda! 🥂
Comments RSS Feed