Una sessió gratuïta de pràctica adreçada a persones que ja tenen coneixements previs o han tingut algun contacte amb el Reiki. L’objectiu és oferir un espai per compartir experiències, resoldre dubtes i continuar aprofundint en la pràctica d’aquesta disciplina en un entorn proper i respectuós.
Horari: Dilluns, 16.30-17.30h
Preu: Gratuït (classe única)
Dies lectius: 6 juny.
Imparteix: Araceli Valverde, mestra de Reiki amb una àmplia experiència en l’ensenyament i la pràctica de tècniques de sanació energètica. Integra el Reiki amb la salut física, emocional i mental. Va ser secretària de la junta de l’Associació Reiki Solidari.
S’aconsella assistir amb roba còmode!
Clica aquí per inscriure’t online!
Comments RSS Feed