#PARTICIPACIÓ I GOVERNANÇA, #TRANSPARÈNCIA
El passat dimecres 13 de maig es va dur a terme la comissió de gestió del maig que, en presència de membres de l’Ajuntament es va convertir en un Consell d’Equipament. La reunió va ser molt productiva, es van arribar a certs acords, es va presentar la nova imatge gràfica de casals i es van fer propostes de programació pels propers trimestres, us fem un resum a continuació:
Us deixem a continuació l’acta detallada, així com documents relacionats:
Comments RSS Feed